Geen agressie in onze praktijk
lees verder →
Wij zijn ons bewust van de wachttijden aan de telefoon. We doen ons uiterste best hier verbetering in aan te brengen.
Voor het aanvragen van herhaalmedicatie en het versturen van een e-consult (een digitaal gesprek met uw dokter of praktijkondersteuner) kunt u gebruik maken van MijnGezondheid.net
Binnenkort zullen we ook de mogelijkheid online afspraken maken aanbieden. Als uw email adres bij ons bekend is, heeft u hiervoor een uitnodiging ontvangen. Ga naar www.mijngezondheid.net en meld u aan met uw DigiD.
Wij accepteren geen agressie in onze praktijk.
Hartelijke groet en dank voor uw medewerking,
L. Limburg, R. Schouten, M. Vinkers, A. Woerdman
huisartsen Het Leyendak.
Missie:
Wij zijn een huisartsenpraktijk waar de patiënt zich welkom, goed geholpen en gehoord voelt en waar betrokken medewerkers in een prettige sfeer goed samenwerken.
Visie:
Door middel van kort lijntjes tussen assistentes, huisartsen, manager en POH’s, stemmen we goed af om de patiënten het beste te helpen. Daarbij houden we rekening met de steeds veranderende eisen vanuit de samenleving en overheid, en de steeds complexere zorgvragen van onze patiënten. We proberen mee te gaan met ‘de tijd’ en goed bereikbaar en toegankelijk te blijven voor patiënten en collega zorgverleners.