• corona vaccinatie update

    20.06.2021
    Inmiddels heeft iedereen die in aanmerking komt voor een vaccinatie van ons en gevaccineerd wil worden de eerste prik gekregen. Bent u niet op onze...

    lees verder →

    Personeelstekort - wij vragen om uw geduld en begrip

    29.04.2021
    Geachte patient In verband met meerdere afwezige vaste krachten kan het zijn dat de wachttijd aan de telefoon oploopt.  Onze assistentes do...

    lees verder →

    Tips bij ADHD voor kinderen, ouders en volwassenen

    09.03.2021
    Voor praktische tips voor het dagelijks leven in Coronatijd voor kinderen, jongeren en volwassenen met ADHD kunt terecht op deze website: www.ad...

    lees verder →

    Praktijken gesloten voor nieuwe inschrijvingen

    02.02.2021
    Helaas zijn onze praktijken tot nader order gesloten voor nieuwe inschrijvingen Februari 2021 U kunt niet op een wachtlijst worden geplaatst....

    lees verder →

    Mijngezondheid.net

    08.12.2020
    MijnGezondheid.net folder Huisarts Binnenkort ook beschikbaar via uw huisarts: online dossierinzage via Mijngezondheid.net, e-consulten e...

    lees verder →

Praktijkinformatie - Klachten

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts 

Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit direct met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Heeft u een klacht bespreek dit dan eerst met uw huisarts of dien uw klacht in via het “Meldingsformulier klachten” (klik hier).
Onze praktijkmanager neemt dan binnen 1 week contact met u op. De praktijkmanager zal in de eerste instantie de klacht bekijken en zo nodig met de betreffende functionaris bespreken. De uitkomst zal dan met degene die de klacht heeft ingediend besproken worden. 

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

Alle huisartsen zijn aagesloten bij de SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg). De werkwijze is als volgt:

1:  U lost het via een gesprek met uw huisarts of apotheker samen op.
2: De klachtenfunctionaris komt via bemiddeling tot een oplossing.
3: De geschilleninstantie komt met een juridisch bindend oordeel.

U kunt veel informatie vinden op www.skge.nl

 

 

 

 

 

  • Wij zijn bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur

    Algemeen: 070-3098250
    Spoed: 070-3098250 ( optie 1 )
    Recepten: 070-3098250 ( optie 2 )

    Wij verzoeken u om te bellen voor 11.00 uur als u een afspraak wilt maken.