• praktijk dr Schouten open voor nieuwe patienten

    24.09.2018
     

    lees verder →

    dr van Eden huisarts in opleiding

    24.09.2018
     Vanaf 1-9-18 is dhr van Eden (Duco) 3e jaars huisarts in opleiding bij dr Woerdman en dr Limburg.

    lees verder →

    Nieuwe POH-S mw Doelam

    02.07.2018
    Per 2-7-18 zal bij ons gaan werken mw S. (Sharda) Doelam, als POH_S, zij zal de zorg voor de patienten met diabetes overnemen van S. (Steffanie) Ki...

    lees verder →

    Nieuwe inschrijvingen SEPTEMBER 2018

    16.05.2018
    Nieuwe inschrijvingen    Op dit moment is 1 van de 4 praktijken bij onze HOED open voor nieuwe inschrijvingen (dr  Schouten). ...

    lees verder →

    Uw inschrijving bij uw huisarts: Stichting ION

    09.05.2018
    In de folder kunt u meer lezen over de stichting ION (Inschrijving op Naam) en over hoe met uw gegevens wordt omgegaan: ion.lhv.nl/sites/default...

    lees verder →

Praktijkinformatie - Klachten

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts 

Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Heeft u een klacht bespreek dit dan eerst met uw huisarts of dien uw klacht in via het “Meldingsformulier klachten” (klik hier).
Onze praktijkmanager neemt dan binnen 2 weken contact met u op. De praktijkmanager zal in de eerste instantie de klacht bekijken en zo nodig met de betreffende functionaris bespreken. De uitkomst zal dan met degene die de klacht heeft ingediend besproken worden. 

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van 
de Huisartsenkring Haaglanden (HKH). Voor informatie, advies en hulp bij het schrijven van een klachtbrief kunt u terecht bij het Adviespunt Zorg van Zorgbelang Zuid-Holland Zuid, telefoon: 0900-2437070. 

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt altijd bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). Het oordeel van de geschillencommissie is bindend. 

Meer informatie vindt u op de website van de HKH.

https://www.kringhaaglanden.nl/kennisgebieden/klachtenregeling/informatie-voor-pati-nten/


  • Wij zijn bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur

    Algemeen: 070-3098250
    Spoed: 070-3098250 ( optie 1 )
    Recepten: 070-3098250 ( optie 2 )

    Wij verzoeken u om te bellen voor 11.00 uur als u een afspraak wilt maken.