• Versturen van foto's naar de praktijk

    28.07.2020
    lees verder →

    Aanmelden bij balie VERVALT

    23.06.2020
     Beste bezoeker, Per vandaag hoeft u zich niet meer aan de balie te melden als u een afspraak heeft. U mag plaatsnemen in de wachtkam...

    lees verder →

    GEEN INLOOPSPREEKUREN per maandag 16-3-20

    14.03.2020
     Om te voorkomen dat zich meer dan 10 mensen tegelijk in de wachtkamer bevinden kunt u tot nader order ALLEEN NA TELEFONISCHE AFSPRAAK op de p...

    lees verder →

    Vacature doktersassistente

    09.01.2020
     Huisartsenpraktijk Het Leyendak zoekt op korte termijn een:
    lees verder →

Praktijkinformatie - Klachten

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts 

Wanneer u ontevreden bent, stellen wij het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Heeft u een klacht bespreek dit dan eerst met uw huisarts of dien uw klacht in via het “Meldingsformulier klachten” (klik hier).
Onze praktijkmanager neemt dan binnen 2 weken contact met u op. De praktijkmanager zal in de eerste instantie de klacht bekijken en zo nodig met de betreffende functionaris bespreken. De uitkomst zal dan met degene die de klacht heeft ingediend besproken worden. 

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van 
de Huisartsenkring Haaglanden (HKH). Voor informatie, advies en hulp bij het schrijven van een klachtbrief kunt u terecht bij het Adviespunt Zorg van Zorgbelang Zuid-Holland Zuid, telefoon: 0900-2437070. 

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt altijd bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). Het oordeel van de geschillencommissie is bindend. 

Meer informatie vindt u op de website van de HKH.

https://www.kringhaaglanden.nl/kennisgebieden/klachtenregeling/informatie-voor-pati-nten/


  • Wij zijn bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur

    Algemeen: 070-3098250
    Spoed: 070-3098250 ( optie 1 )
    Recepten: 070-3098250 ( optie 2 )

    Wij verzoeken u om te bellen voor 11.00 uur als u een afspraak wilt maken.